Serveringssteder
BoligportalSøk bolig!
Min side

Ukentlig: PopUp Trening (Tromsø)

Ønsker du å være fysisk aktiv samtidig som du møter andre studenter?

28. januar 2021 - 14:30

Tromsø

Bli med på PopUp Trening!

Meld deg på her

Pop Up- trening er en treningsøkt som varer i 40 minutter som holdes en gang i uken. Treningsøkten vil variere i innhold fra gang til gang. Timene passer for absolutt alle, uansett hvordan form du måtte være i!

Treninger som blir holdt er styrketimer, sirkeltimer, kjernekraft, minibands og tabata! (Timebeskrivelser lenger ned)

Når: Hver torsdag fra 21.januar kl 15:30-16:15

Hvor: Kraft Sportssenter

Oppmøte: Resepsjonen på Kraft Sportssenter

Instruktør: Alexandra King


Påmelding kreves. Tilbudet er gratis og gjelder kun for studenter.

Spørsmål? Ta kontakt på kraftaktiv@samskipnaden.no




PopUp Sirkel

PopUp Sirkel er en morsom stasjonstreningsøkt hvor vi utfordrer styrke, utholdenhet, spenst og balanse på en leken måte. Enkle øvelser er satt sammen på ulike stasjoner og vi jobber oss gjennom øvelsene i flere runder. Vi jobber på tid, noe som gjør at timen passer for alle og tilpasses ditt nivå!

Instruktør: Alexandra King

Hvor: Kraft Sportssenter, møtes i resepsjonen på Kraft.

PopUp Kjernekraft

PopUp Kjernekraft er en styrketime hvor vi har fokus på kjernemuskulatur. En sterk kjernemuskulatur er skadeforebyggende og er derfor viktig å trene! Enkle øvelser som går på buk- og ryggmuskulaturen er satt sammen og vi jobber på tid. Timen passer for alle og tilpasses ditt nivå.

Instruktør: Alexandra King

Hvor: Kraft Sportssenter, møtes i resepsjonen på Kraft.

PopUp Minibands

PopUp Minibands er en styrketime hvor vi trener hele kroppen med hjelp av minibands (strikk). Ulike øvelser med minibands blir satt sammen til fire hoveddeler hvor vi jobber på tid. Timen passer for alle og tilpasses ditt nivå.

Instruktør: Alexandra King

Hvor: Kraft Sportssenter, møtes i resepsjonen på Kraft.

PopUp Tabata

PopUp Tabata er en funksjonell og effektiv time hvor du får trent hele kroppen! Vi bruker øvelser hvor du får trent bein, mage/rygg, overkropp og kondisjon. Øvelsene er delt inn i 5 sett med 8 intervaller med 20 sekunder arbeid og 10 sekunder pause. Timen passer for alle og tilpasses ditt nivå.

Instruktør: Alexandra King

Hvor: Kraft Sportssenter, møtes i resepsjonen på Kraft.

PopUp Styrke

PopUp Styrke er en treningsøkt hvor vi jobber gjennom kroppens muskelgrupper med utstyr som stepkasse, vektstang, vektskiver, manualer og egen kroppsvekt. Øvelsene består av 8-12 repetisjoner og 2-4 serier. Timen passer for alle og tilpasses ditt nivå!

Instruktør: Alexandra King

Hvor: Kraft Sportssenter, møtes i resepsjonen på Kraft.