Vi byr på gratis mat og drikke, morsomme leker og en super sosial kveld fylt med god stemning!
Ta med deg venner, naboer eller kom alene – her er alle studenter velkomne! Dette blir en perfekt mulighet til å møte nye folk, ha det gøy og nyte sensommeren sammen.
Ikke gå glipp av en perfekt anledning til å starte studieåret med et smil. Vi gleder oss til å se deg der! 😃☀️
