Serveringssteder
Søk bolig
Min side

Ukentlig: PopUp Trening (Tromsø)

Gratis gruppetime for studenter!

28. September 2022 - 14:30

Tromsø

Være med?

Meld deg på her!

Påmelding

Pop Up- trening er en treningsøkt som varer i 45 minutter som holdes en gang i uken. Treningsøkten vil variere i innhold fra gang til gang. Timene passer for absolutt alle, uansett hvordan form du måtte være i!

Treninger som blir holdt er styrketimer, sirkeltimer, kjernekraft, minibands og tabata! (Timebeskrivelser lenger ned)

Når:
Hvor: Kraft Sportssenter
Oppmøte: Resepsjonen på Kraft Sportssenter
Instruktør: Nicoline

Påmelding kreves. Tilbudet er gratis og gjelder kun for studenter.

Spørsmål? Ta kontakt på kraftaktiv@samskipnaden.no

PopUp Sirkel

PopUp Sirkel er en morsom stasjonstreningsøkt hvor vi utfordrer styrke, utholdenhet, spenst og balanse på en leken måte. Enkle øvelser er satt sammen på ulike stasjoner og vi jobber oss gjennom øvelsene i flere runder. Vi jobber på tid, noe som gjør at timen passer for alle og tilpasses ditt nivå!

Instruktør: Nicoline

Hvor: Kraft Sportssenter, møtes i resepsjonen på Kraft.

PopUp Kjernekraft

PopUp Kjernekraft er en styrketime hvor vi har fokus på kjernemuskulatur. En sterk kjernemuskulatur er skadeforebyggende og er derfor viktig å trene! Enkle øvelser som går på buk- og ryggmuskulaturen er satt sammen og vi jobber på tid. Timen passer for alle og tilpasses ditt nivå.

Instruktør:Nicoline

Hvor: Kraft Sportssenter, møtes i resepsjonen på Kraft.

PopUp Tabata

PopUp Tabata er en funksjonell og effektiv time hvor du får trent hele kroppen! Vi bruker øvelser hvor du får trent bein, mage/rygg, overkropp og kondisjon. Øvelsene er delt inn i 5 sett med 8 intervaller med 20 sekunder arbeid og 10 sekunder pause. Timen passer for alle og tilpasses ditt nivå.

Instruktør: Nicoline

Hvor: Kraft Sportssenter, møtes i resepsjonen på Kraft.

PopUp Styrke

PopUp Styrke er en treningsøkt hvor vi jobber gjennom kroppens muskelgrupper med utstyr som stepkasse, vektstang, vektskiver, manualer og egen kroppsvekt. Øvelsene består av 8-12 repetisjoner og 2-4 serier. Timen passer for alle og tilpasses ditt nivå!

Instruktør: Nicoline

Hvor: Kraft Sportssenter, møtes i resepsjonen på Kraft.