Dagens meny
BoligportalSøk bolig!
Min side

Hva gjorde det best? Resultatene av studentundersøkelsen

Annen hvert år siden 2003 har vi gjennomført en stor brukerundersøkelse hvor vi har spurt studentene om hva de mener om alle Samskipnadens tjenester. Denne undersøkelsen gir oss en kundetilfredshetsindeks, som viser hva studentene synes om oss. Høy score betyr at vi har tjenester som er relevante og attraktive, og at vi leverer på det som er viktig for studentene.

Oppdatert: 03.08.2020

Mat & drikke

Den siste undersøkelsen viser at studentene er fornøyde med mange av tjenestene våre: Kafeene våre har en fin økning fra en score på 63 til 68 og kaffebarene økte fra allerede høye 72 til 75. Studentens favoritter er Farmasikafeen og Sjampanjekafeen i Tromsø og Panorama Kaffebar i Harstad.

Bolig

Studentboligene ligger på 70. Vi ser det studentene er mest fornøyd med i våre boliger er beliggenheten og tryggheten de føler i boligen. Vi jobber nå med flere tiltak for å forbedre tallene til bolig enda mer, som for eksempel flere trivselsverter i boligene, og møbler og eldre felleskjøkken blir nå gradvis byttet ut.

Rådgivinga og barnehagene

Barnehagene holder stabilt høyt med formidable 89, det samme gjelder studentrådgivinga og treningssentrene med 76. Studenthelsestasjonen scorer også høyt, med mellom 82-84 fornøydhet på campusene.

Det er viktig å få vite hva studentene mener om oss, og derfor er spesielt denne undersøkelsen av stor betydning for våre prioriteringer. Selv om de fleste tallene er positive, ønsker vi å løfte oss på områdene der studentene er minst fornøyd, og samtidig bli enda bedre på områdene som allerede scorer høyt.

Tusen takk for hjelpen med å forbedre oss!

Nyheter

Se alle nyheter