Det settes opp nytt kurs i markedsføring høsten 2019.

 

Kurset i markedsføring har som mål å gi en innføring i hvordan studentforeningene kan nå ut med sin aktivitet, og hvordan de kan bli mer synlige på campus og i sosiale medier. I løpet av kurset vil vi gå gjennom teori og oppgaver som fører til refleksjon og diskusjon blnat deltakerne, og vil gi eksempler fra foreningene som deltar.

 

Kurset passer for de med styreverv eller markedsføringsansvar i foreningen, de som er ansvarlige for å styre foreningens sosiale medier og oppdatere nettside.

 

Ta kontakt med Samskipnaden studentliv for hjelp med markedsføring av din studentforening.

 

Kursholder

Ildri
Jørgensen
PR- og markedssjef ved Studentsamfunnet Driv

Dette er samskipnaden studentliv

Gjennom Samskipnaden studentliv skal vi bidra til å styrke studentforeningene ved UiT.

Vårt mål er å gjøre det enklere å drive en forening, å bidra til et fellesskap blant studentforeningene, og ikke minst gjøre det enklere for nye studenter å finne den foreninga som passer for dem.